Marketing wordt vaak gezien als een noodzakelijk kwaad. Het kost bovendien altijd tijd en/of geld. Als je net start met je bedrijf, kan je toe met weinig. Je hebt een eenvoudige website nodig, met daarop een e-book of andere weggever, zodat je mensen op je mailinglijst kunt krijgen. Uiteraard moet de uitstraling daarvan passen bij jou, je bedrijf en je doelgroep, maar je kunt nog toe met de basics.

Op stoom

Als je marketing eenmaal op stoom begint te raken, krijg je echter ook behoefte aan meer visuele uitingen, zoals: visitekaartjes, briefpapier, een logo, Facebookadvertenties, headers voor LinkedIn, Facebook en Twitter, roll-up-banners en afsprakenkaartjes. Het kost een hoop geld om dat allemaal te laten maken, omdat het elke keer opnieuw aardig wat tijd kost om een goed ontwerp te maken dat past bij jouw bedrijf.

Zorg voor een basis

Het liefste hou je dat geld in je zak. De beste manier om dat te doen, is door te zorgen dat alle uitingen in lijn zijn met elkaar. Want als er al een basis ligt, dan kan degene die je uitingen ontwerpt sneller aan de slag. En dat scheelt geld. Bovendien zijn er nog 5 andere voordelen aan het hebben van een huisstijl.

De voordelen van je investering

Je moet dan natuurlijk wel een investering doen, maar dat betaalt zich dubbel en dwars terug:

  • Je bespaart geld op de lange termijn, omdat het minder werk is om je uitingen te laten maken.
  • Je krijgt meer zelfvertrouwen, doordat je altijd communiceert op dezelfde manier. Een manier die aansluit bij jou, jouw bedrijf en jouw doelgroep.
  • Je houdt focus door ervoor te zorgen dat je uitingen altijd dezelfde boodschap communiceren.
  • Je wordt zichtbaarder, doordat mensen je bedrijf gaan herkennen.
  • Je bedrijf komt veel professioneler over.

Hoe ziet jouw nieuwe huisstijl eruit?

Uiteraard kost het even tijd voor je je investering hebt terugverdiend, maar als je bovenstaande voordelen bekijkt, is het dat dan niet dubbel en dwars waard? Heb jij je eerste marketing op orde (doelgroep helder, Ultieme Website met e-book, een vaste groep mensen die jouw blogs lezen en erop reageren) en ben je toe aan de volgende stap? Dan heb ik een fantastisch aanbod voor je. Je kunt nu helemaal vrijblijvend een intakegesprek bij me doen. Dan kijken we naar wie je bent, wat je doet en voor wie. Op basis daarvan kan ik een huisstijl voor je maken, zodat ook jij kan investeren in de toekomst. Je bespaart nu bovendien duizend euro! Kijk snel onderaan deze pagina voor uitgebreide info.

En dan ben ik nu benieuwd: ben jij toe aan de volgende stap? Of worstel je nog met het opstarten. Waar loop je dan tegenaan?

Huisstijlactie

Wil je ook:

  • een huisstijl die uitstraalt wie je bent en wat je met je bedrijf wilt?
  • klanten aantrekken die jij graag wilt hebben?
  • betrouwbaar overkomen bij je klanten en partners?
  • herkenbaar zijn?
  • complimenten over je visitekaartjes, banners, website, e.d.?

Dan heb ik nu een speciale aanbieding voor je:

Je krijgt dan:

  • een uitgebreid intakegesprek om te kijken wat je écht nodig hebt
  • een nieuw logo (eventueel op basis van een bestaand logo)
  • een huisstijlhandboek met daarin o.a. vastgelegd welke kleuren, lettertypes, e.d. er gebruikt worden in de huisstijl. Zo kan je altijd een andere ontwerper iets binnen je huisstijl laten maken
  • 3 uitingen uitgevoerd in je nieuwe huisstijl. Denk bijvoorbeeld aan visitekaartjes, roll-up-banners, flyers, en briefpapier.*

De waarde hiervan is € 2297, maar nu reken ik tijdelijk slechts € 1197

Bovendien krijg je nu het intakegesprek gratis. Dan kunnen we samen vrijblijvend kijken wat je nodig hebt en wat bij je past.

Heb je interesse? Stuur dan even een bericht via het contactformulier, dan plannen we een afspraak in.

Let op! De actie loopt maar t/m 8 april 2016!

*) Grotere projecten, zoals websites, vallen hier vanwege hun omvang helaas buiten.