Soms heb je een jas die je niet meer past. Omdat ie is gekrompen, je er uit bent gegroeid en je het niet meer mooi vind. Het was een goedkope jas, of misschien een dure. Maakt niet uit, je hebt er veel plezier van gehad. En nu is het tijd voor een nieuwe. En zo verging het mij ook. Ik was toe aan een nieuwe jas …
Uhmm, ja je zit goed hoor. Ik schrijf dit keer een blog voor Kamiel, hij heeft mij de afgelopen weken al verschillende keren genoemd in zijn blogs (je weet wel over het kiezen van je doelgroep). Hij heeft mij gevraagd een blog voor hem te schrijven en dat doe ik graag. Nee, niet over een nieuw jas. Of toch wel, over de nieuwe huisstijl die hij voor mij gemaakt heeft. Waarbij het soms ook moeilijk is het oude los te laten. Ik schreef er zelf een paar weken geleden ook een blog over. Kijk hier maar even: http://www.succesmetjebedrijf.nl/implementatie/de-kracht-van-loslaten/

Wie ben je, wat doe je?

Ik riep altijd dat een huisstijl niet belangrijk is, dat komt wel. Een logo, een fatsoenlijke header op je website, een duidelijke en heldere lijn in je zichtbaarheid. En ik ben nog steeds van mening dat dit niet het belangrijkste is als je begint met ondernemen. Want je moet eerst weten wie je bent, wat je gaat doen als ondernemer. Voor wie je dat gaat doen, voordat je een huisstijl kan ontwikkeling. Pas als je dit allemaal helder hebt kan je dit grafisch laten ondersteunen.

Te vroeg

Vorig jaar ontmoette ik Kamiel en inmiddels werken we een jaar samen. Wauw, wat is hij goed in wat hij doet. En door mijn eigen ontwikkeling en mijn samenwerking met hem realiseerde ik mij meer en meer hoe mijn huisstijl mij en mijn bedrijf kan ondersteunen. Hij liet ook geen gelegenheid onbenut mij dat iedere keer fijntjes onder de neus te duwen. Maar het was nog steeds te vroeg. Tot eind vorig jaar.

Een investering in jezelf

Ik heb een duidelijk beeld van mijn bedrijf, ik weet wat mijn waarden zijn. Mijn visie is glashelder. En wil ik mijn doelen bereiken dan heb ik een goede huisstijl nodig die mij hierin ondersteunt. Tijd om Kamiel te vragen. En samen hebben we mijn nieuwe huisstijl ontwikkeld, logo, kleur, lettertype, beelden. Ik gaf input en hij ontwikkelde. En ik ben er zo blij mee, omdat mijn huisstijl echt zo goed bij mij past. Bij wie ik ben en waar ik voor sta. Liefde, passie, vrouwelijkheid, groei, ambitie. Dus dankjewel Kamiel hiervoor. Ik merk ook dat ik met mijn nieuwe huisstijl weer een mooie stap heb gezet in mijn eigen ontwikkeling. Het was een investering in mijzelf. Dat is altijd goed, dat betekent erkenning en waardering voor jezelf, daar groei ik van.

En dat is wat ik jou ook mee wil geven. Wil jij groeien als ondernemer?

Investeer dan in jezelf. Doe dit door:

  1. Helderheid te krijgen over wie je bent en wat je goed kan. Wat is je passie? Het is zo fijn om dagelijks je passie te doen. Wordt je een gelukkig mens van.
  2. Te bepalen wie je hier mee wilt helpen, oftewel wie is je doelgroep. Kies hier echt voor en ga voor deze doelgroep.
  3. Vervolgens dat wat jij goed kan te delen met je doelgroep. Dat geeft groei en voldoening. EN uiteindelijk resultaat. In klanten en in geld.
  4. Ga hier een tijdje mee aan het werk. Finetunen, bijslijpen. Totdat het echt goed voelt.
  5. En dan is het tijd voor een nieuwe jas. Ga naar Kamiel en laat je ondersteunen door een duidelijke en herkenbare huisstijl. Hij heeft vast een fantastisch aanbod voor je.

En heb je hulp nodig? Kom dan gewoon naar mijn implementatiesessie. Dan help ik je de eerste stappen te zetten. Maar alleen als je echt bereid bent in jezelf te investeren. In energie, in tijd en in geld.

Welke van Marielles 5 punten moet je nog doen? Laat het hieronder weten in een reactie!

Huisstijlactie

Wil je ook:

  • een huisstijl die uitstraalt wie je bent en wat je met je bedrijf wilt?
  • klanten aantrekken die jij graag wilt hebben?
  • betrouwbaar overkomen bij je klanten en partners?
  • herkenbaar zijn?
  • complimenten over je visitekaartjes, banners, website, e.d.?

Dan heb ik nu een speciale aanbieding voor je:

Je krijgt dan:

  • een uitgebreid intakegesprek om te kijken wat je écht nodig hebt
  • een nieuw logo (eventueel op basis van een bestaand logo)
  • een huisstijlhandboek met daarin o.a. vastgelegd welke kleuren, lettertypes, e.d. er gebruikt worden in de huisstijl. Zo kan je altijd een andere ontwerper iets binnen je huisstijl laten maken
  • 3 uitingen uitgevoerd in je nieuwe huisstijl. Denk bijvoorbeeld aan visitekaartjes, roll-up-banners, flyers, en briefpapier.*

De waarde hiervan is € 2297, maar nu reken ik tijdelijk slechts € 1197

Bovendien krijg je nu het intakegesprek gratis. Dan kunnen we samen vrijblijvend kijken wat je nodig hebt en wat bij je past.

Heb je interesse? Stuur dan even een bericht via het contactformulier, dan plannen we een afspraak in.

Let op! De actie loopt maar t/m 8 april 2016!

*) Grotere projecten, zoals websites, vallen hier vanwege hun omvang helaas buiten.